Möte i Kristinas nya hus

I dag hade vi möte hemma hos Kristina i hennes nybyggda hus. Ett litet gulligt smultronställe på 70 kvadrat. Jag hade med mig en honungssked i inflyttningspresent och flyttgröt bestående av Primadonna ost och Tvärnöskinka. Sune hade med sig hembakad bröd. Han är en suverän bakare.

Egentligen har vi programmet nästan färdigt. Det ska putsas litet och så ska jag förhandla med Majgull Axelsson om vad hon vill ha i ersättning för att komma. Och så måste jag tala med gossen Rosén om han vill spela något på fiolen på invigningen.

Det svåraste återstår - att fixa sponsorer


Kommentarer
Postat av: My

Vad spännande att en ny Ordfestival är på väg. Jag ser fram emot avtäckningen av årets program och att vara där! Vad ni är duktiga som driver detta, till glädje för oss alla andra. Tack!
hälsar
My

2006-05-05 @ 20:29:44
URL: http://www.osthammarsmedia.se
Postat av: Margaret

Så kan man ändå se fram emot hösten. *S* Det tycker jag känns uppmuntrande efter denna vinter.
Ni har förberett ett alldeles fantastiskt program. Det måste vi fira - den dagen.
/Margaret

2006-05-05 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0